Clinica Dental Anoia SL
A 0.05 km
CentreOdontologic — Directorio de Clínicas Dentales y Especialistas en Sant Boi
CentreOdontologic — Directorio de Clínicas Dentales y Especialistas en Sant Boi
Clínica Dental Sant Agustí es un comercio ubicado en Igualada, dedicado a ofrecer soluciones en Clínica dental y servicios relacionados. La sede de Clínica Dental Sant Agustí en Avinguda del Mestre Montaner, 72 lo sitúa como un lugar estratégico para el sector. Si buscas calidad, Clínica Dental Sant Agustí mantiene un enfoque claro hacia la excelencia en Clínica dental. Aquellos que requieran Clínica dental pueden acudir a Clínica Dental Sant Agustí para recibir asesoramiento.
Consulta nuestra sección de precios antes de contratar. Descubre cuánto deberías pagar y qué incluye el servicio en tu zona.
Clínica dental honesta y familiar en Igualada, con profesionales competentes que priorizan la salud sobre el lucro.
Los clientes eligen esta clínica por su honestidad, profesionalidad excepcional y trato humano, evitando clínicas comerciales.
Cada barra muestra cuántos clientes hablan bien, regular o mal de cada aspecto.
“La Núria i el Jordi són uns autèntics professionals”
“Són molt amables, propers i professionals”
“no actua amb afany de lucre”
“Clínica de confiança, on veuen persones i no diners”
Altamente recomendado por la mayoría de clientes (4–5 ★)
Temas recurrentes en las opiniones: con qué destaca cada persona o servicio según los clientes.
Motivos más habituales por los que la gente acude a este negocio, según lo que cuentan en sus reseñas.
Varios clientes destacan que el equipo elimina miedos en tratamientos dentales.
¿Comparando opciones? Descubre nuestro ranking actualizado con las Top 10 mejores Clínica dental en Igualada .
És una clínica dental sense luxes, però amb una odontòloga —la Núria— molt competent, que ofereix explicacions clares i sempre procura conservar les peces dentals. El que més m’ha agradat és que no actua amb afany de lucre. Hi vaig anar per fer-me una neteja dental, ja que feia un any que no me’n feia, i em va dir que no calia, que tenia les dents en molt bon estat.
He passat de fer-me dues neteges anuals (tal com em recomanava l’higienista; jo només hi anava un cop) a mantenir-les bé sense gastar 100 € cada vegada. No us deixeu enlluernar per clíniques modernes i plenes de publicitat. Aquí el que destaca és l’honestedat, i això és el que realment importa.
La recepcionista també és molt amable i propera, amb un tracte exquisit.
Molt bon servei, he quedat molt contenta
Son geniales como personas y como profesionales.Soy muy cobarde para estas cosas y me quitaron todos Los miedos.
Son gente maravillosa tanto como oersonas y como profesionales y estan muy pendientrs fe sus clientes
Clínica de confiança, on veuen persones i no diners.
Són molt amables, propers i professionals.
De tota la vida, treballen de manera excelent.
Muy buena atención y asesoramiento en los trabajos, hace años que voy y estoy muy contenta...
Bon professionals i molt familiars, qualsevol dubte t'ho expliquen les vegades necessàries donant la millor solució
No puc estar més satisfeta amb l’equip d’aquesta clínica dental. La Núria i el Jordi són uns autèntics professionals, no només per la seva gran destresa, sinó també per la passió i el compromís amb què fan la seva feina. Des del primer moment transmeten seguretat i confiança, i això, quan es tracta de salut, és impagable.
L’Anna, tant com a higienista com en la seva atenció a recepció, és molt atenta i sempre
et rebrà amb un somriure, fent que cada visita sigui agradable.
És difícil trobar un equip tan humà i alhora tan competent. Aquí no només cuiden el teu somriure, sinó que també tenen cura de cada detall per fer que l’experiència sigui excel·lent. Sens dubte, un espai on et sents en bones mans. Gràcies per la vostra professionalitat i dedicació!
Moltes gràcies Urgell, és un luxe poder-te ajudar a millorar la teva salut dental. Gràcies pels teus moments.
Molt bona clínica dental, treballen súper bé, molt amables tots, nosaltres fa anys que anem tota la família i no la canviem un 10.
Moltes gràcies Jordi per la confiança que dipositeu en el nostre equip.
La Nuria i el Jordi son els meus dentistes.treballant molt tots dos son un bon equip. Gràcies a tots dos per la bona feina
Moltes gràcies Siscu per confiar en nosaltres.
Muy buena clínica dental.grandes profesionales y un buen trato y te atienden muy bien y rápido
El passat diumenge dinant s’hem va trencar un queixal, el dilluns a les 9 i vaig anar tenien la consulta plena, a les 12 hem vam avisar de que podia anar-hi, el que semblava un queixal perdut, gràcies al bon fer de la Núria vaig poder salvar el queixal.
En jordi molt atent en tot moment, fa que estiguis tranquil i l’Anna es un sol.
Moltrs gràcies Joan per la teva opinió.
A 0.05 km
A 0.51 km
A 0.53 km
A 0.53 km
A 0.57 km
A 0.6 km
A 0.64 km
A 0.64 km
A 0.65 km