Clínica Dental Bosch
A 0.27 km
CentreOdontologic — Directorio de Clínicas Dentales y Especialistas en Sant Boi
CentreOdontologic — Directorio de Clínicas Dentales y Especialistas en Sant Boi
Dentro de la oferta comercial de Manlleu, destaca La Clínica Verda Salut Conscient, un negocio especializada en Clínica dental. La dirección de La Clínica Verda Salut Conscient en Av. de Roma, 150 lo sitúa como un lugar estratégico para el sector. Si buscas calidad, La Clínica Verda Salut Conscient mantiene un compromiso claro hacia la excelencia en Clínica dental. Aquellos que requieran Clínica dental pueden acudir a La Clínica Verda Salut Conscient para recibir asesoramiento.
Consulta nuestra sección de precios antes de contratar. Descubre cuánto deberías pagar y qué incluye el servicio en tu zona.
¿Comparando opciones? Descubre nuestro ranking actualizado con las Top 5 mejores Clínica dental en Manlleu .
Realizamos una ortodoncia invisible en Clínica Verde, un tratamiento muy caro. El resultado inicial fue bueno (con una dentista que ya no trabaja allí), pero al año y medio los dientes volvieron a moverse pese a usar los retenedores a diario.
Sospechábamos que el hilo metálico retenedor estaba roto y acudimos dos veces; la doctora Anna nos aseguró que estaba bien. Pedimos nuevos retenedores, pero llegaron mal hechos y mal lijados. Enviamos varios correos, pero nunca hubo llamada directa de la doctora.
Finalmente, otro dentista confirmó en minutos que el hilo sí estaba roto. Muy decepcionados por la falta de revisión y la mala comunicación. Hemos perdido los últimos 300 € porque tendremos que rehacer estas fundas con otro dentista, ya que las de esta clínica no nos sirven. Sabe mal explicar esta experiencia, pero no aconsejo esta clínica.
Pourquoi n'est-il pas possible de recevoir une facture correcte pour le remboursemenr de l'assurance?
Horrible. Mala praxis i amb el rotllo "olístic" se n'aprofiten i si et va malament quelcom et diuen que "no era el teu moment". Fatal.
Molt mala experiència, gairebé m'han de fer una intervenció setmanes després d'anar-hi. No ho recomano.😢
Posaria un 10 o més pero hem faltan estrellas. La millor antenció humana que mai he vist en especial per algu amb fobia dental , tinc sensiblitat quimica i no he tingut cap problema i l. enfermetat de lyme , gran coneixament del cos de medicina holistica i toxemia i lo mes important grans personas .
Estic enamorada de la clínica verda!!!! Gràcies per existir!!!!!!
La clínica verda s'ha convertit en el meu punt de referència per a mi i per a la meva família. És el lloc que somiava i existeix!!! Les professionals et cuiden de veritat des de l'arrel del problema (no posant parxes), et miren a la cara (no a la pantalla), es preocupen per la salut, a la clínica et tracten com a persona ( no com un número), m'han acompanyat a recuperar la salut d'una manera impresionant, no m'he sentit sola en cap moment i això no té preu!! Mil gràcies!!!!!
Em miro al mirall i el meu somriure em satisfà. Això és gràcies a la feina ben feta de la Clínica Vetda, a les persones que la formen. Amables, eficients i professionals. En tot moment si he tingut qualsevol dubte m'ha informat i l'han resolt. Gràcies!
Mi experiencia con la clínica Verda ha sido muy negativa. Los tratamientos que recibí me causaron graves problemas en la boca, hasta el punto de que me vi obligada a presentar una denuncia y actualmente estoy a la espera de juicio.
Por todo ello, no recomiendo para nada esta clínica.
He estar 3 copas a la clínica verda i tinc que dir que Marisa y l'anna son encantadoras; una gran profesionalitat i molta empatía AMB la meva fobia i panic que tenía ..Ho recomano 100% a Tota persona AMB panic al dentista ja que es la millor clínica dental que he trobat...tornare segurisim!!!
He fet el tractament d’Invisalign i no puc estar més contenta amb el resultat. El tracte de tot l’equip ha estat impecable, sempre molt amables i professionals. Vull agrair especialment a la doctora Anna Targarona per la seva dedicació i per fer que tot el procés fos tan fàcil i còmode. 100% recomanable!
La meva experiència a la Clínica va ser tot un encert. Vaig tenir una urgència monumental quan de cop o volta em va fer mal un queixal. D'aquells que no et deixa dormir ni viure. Estava embarassada de 6 mesos i només em faltava això. Vaig anar a la clínica, em van donar calmants i el van explorar de dalt a baix. No tenia res. La dentadura amb l'embaràs m'estava afectant. Sort en vaig tenir de l'Aida i l'Anna que em van atendre i em van donar unes pautes alimentàries solucionar el problema del queixal i en definitiva el cos sencer. A partir de llavors vaig fer una dieta baixa amb histamina i va canviar tot per complet. Gràcies a totes!
Fa 9 anys que anem tota la família amb l'equip de odontologia. Un tracte super carinyós amb els nens, sempre super professionals, estem super contents i agraïts. Tot l'equip sempre disposat a ajudar-te en tot, tenint en compte las necesitats particulars de cadascú i mostrant molta sensibilitat i presència.
Moltes gràcies!
A 0.27 km
A 0.45 km
A 0.45 km
A 0.49 km
A 0.72 km
A 3.16 km
A 3.4 km
A 3.75 km
A 4.83 km